The Teaching-learning Process of Human Embrylogy during the COVID-19 Pandemic

  • Nageli Almendra Rivera Mayorga Escuela de Medicina Humana,Universidad Nacional de San Antonio Abad del Cusco, Perú
  • Freddy Brayand Sanchez Pillco Escuela de Medicina Humana,Universidad Nacional de San Antonio Abad del Cusco, Perú
Keywords: Learning, Pandemics, Education, Distance, Education, Medical, Undergraduate

Downloads

Download data is not yet available.

References

Perez-Martinot M. Uso actual de las tecnologías de información y comunicación en la educación médica. Rev Med Hered. 2017; 28:258-265.

Miranda-Solis F, Pillaca-Acuña AJ, Cjuiro-LLancay M. La enseñanza de la embriología con fetos plastinados. Acta Médica Peru. enero de 2017;34(1):74-5

Marcuzzo S, Melo-Campos P, Schneider J, Da Costa-Régis C. Estratégias para motivar a aprendizagem da embriología. um relato de experiência no curso de enfermagem da Universidade Federal do Rio Grande do Sul. Revista Internacional de Educação Superior. v. 5 (2019): Publicação Contínua

Ramírez HFB. Aplicación de base tecnológica como apoyo al proceso de enseñanza- aprendizaje de embriología. Av En Sist E Informática. 2010;7(2):8

Ecker P, Ecker G, Butler D, Mathers L, Wilson D. Simbryo. Editorial Panamericana; 2005.

Published
2020-12-04
How to Cite
1.
Rivera Mayorga NA, Sanchez Pillco FB. The Teaching-learning Process of Human Embrylogy during the COVID-19 Pandemic. Rev Peruana Morfología [Internet]. 2020Dec.4 [cited 2024Nov.21];1(1):10. Available from: https://revistas.unsaac.edu.pe/index.php/revpermorfologia/article/view/289